• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences
  • Institutt for samfunnsvitskap
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences
  • Institutt for samfunnsvitskap
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CSCL : et paradigme i Kuhns forstand eller-?

Netteland, Grete
Book
Thumbnail
Åpne
HSF_notat_2004_10.pdf (1.724Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/149445
Utgivelsesdato
2004
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for samfunnsvitskap [398]
Sammendrag
Tim Koschmann utga i 1996 artikkelen ”Paradigm shifts and

Instructional Technology: An Introduction” der han med bakgrunn i

Kuhns paradigmebegrep argumenterte for å se på Computer Supported

Collaborative Learning (CSCL) som et nytt paradigme. Artikkelen er

blitt stående som en klassiker innenfor CSCL–feltet. I dette essayet vil

jeg med utgangspunkt i Kuhn argumentere for hvorfor jeg mener at det

fra et vitenskapsteoretisk ståsted, verken har vært eller fortsatt er,

grunnlag for en slik konklusjon.
Serie
HSF Notat
10/2004

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit