Show simple item record

dc.contributor.authorNetteland, Grete
dc.date.accessioned2008-07-24T09:19:39Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0806-1696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149445
dc.description.abstractTim Koschmann utga i 1996 artikkelen ”Paradigm shifts and Instructional Technology: An Introduction” der han med bakgrunn i Kuhns paradigmebegrep argumenterte for å se på Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) som et nytt paradigme. Artikkelen er blitt stående som en klassiker innenfor CSCL–feltet. I dette essayet vil jeg med utgangspunkt i Kuhn argumentere for hvorfor jeg mener at det fra et vitenskapsteoretisk ståsted, verken har vært eller fortsatt er, grunnlag for en slik konklusjon.en
dc.format.extent1808554 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF Notaten
dc.relation.ispartofseries10/2004en
dc.subjectAvdeling for økonomi og språken
dc.subjectComputer Supported Collaborative Learningen
dc.subjectparadigmeen
dc.titleCSCL : et paradigme i Kuhns forstand eller-?en
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record