Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelland, Synneva
dc.date.accessioned2007-09-17T12:38:42Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0806-1696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149409
dc.format.extent1902338 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherHøgskulen i Sogn og Fjordaneen
dc.relation.ispartofseriesHSF Notaten
dc.relation.ispartofseries11/2004en
dc.subjectAvdeling for lærarutdanning og idretten
dc.subjectProblembasert læringen
dc.subjectLærarutdanningen
dc.titlePBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanningaen
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280
dc.source.pagenumber27 s.en
dc.source.volume11en
dc.source.journalHSF Notaten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel