dc.contributor.author | Helland, Synneva | |
dc.date.accessioned | 2007-09-17T12:38:42Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 0806-1696 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149409 | |
dc.format.extent | 1902338 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskulen i Sogn og Fjordane | en |
dc.relation.ispartofseries | HSF Notat | en |
dc.relation.ispartofseries | 11/2004 | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning og idrett | en |
dc.subject | Problembasert læring | en |
dc.subject | Lærarutdanning | en |
dc.title | PBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanninga | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | |
dc.source.pagenumber | 27 s. | en |
dc.source.volume | 11 | en |
dc.source.journal | HSF Notat | en |