Blar i HVL Open på tittel
Viser treff 12877-12896 av 12988
-
Å møte komplekse traumer hos andre – en hermeneutisk-fenomenologisk studie
(Master thesis, 2023)Bakgrunn: Kompleks PTSD er inkludert som en diagnose i den ellevte utgaven av Verdens helseorganisasjons diagnosemanual, ICD-11. Denne studien ønsker å finne ut hva behandlere i DPS vektlegger for å skape trygg relasjon ... -
Å oppdage barn i barnehagen som opplever omsorgssvikt
(Bachelor thesis, 2021) -
Å oppdage opplevinga av meg saman med deg: Ein kollektiv estetisk læreprosess
(Master thesis, 2020)Å oppdage opplevinga av meg saman med deg - ein kollektiv estetisk læreprosess er ei kunstnarisk forsking i kreative fag og læreprosessar. Utgangspunktet for forskinga er vår erfaring av at estetisk verksemd kan opne eit ... -
Å oppleve varme før anestesi : Korleis medverkar anestesisjukepleiar ved hjelp av varme preoperativt til opplevd hos operasjonspasientar normotemperatur og tryggleik hos operasjonspasienten?
(Student paper, others, 2009)Pasienten si oppleving av varme preoperativt er mitt tema for denne fordjupingsoppgåva i sjukepleie i vidareutdanning for akutt og kritisk sjuke. I kvalitative studiar av O'Brien og Fothergill-Bourbonnais (2004) og Hupcey ... -
Å oppnå livsglede på dødsleiet…
(Bachelor thesis, 2008)Erfaringen vi har gjort oss gjennom ulike praksisforløp i studietiden, har vist oss at situasjoner der det blir utøvet pleie til alvorlig syke og døende mennesker er et område som mange vegrer seg for. Møtet med denne ... -
Å opprettholde livskvaliteten hos mennesker med ALS
(Bachelor thesis, 2016)Bakgrunn for valg av tema: Valget av temaet kom gjennom mangel på kunnskap og nysgjerrighet rundt emnet. Gjennom praksisene i studiet har vi møtt på flere ALS pasienter med både god og dårlig livskvalitet. Vi fikk mulighet ... -
Å padle i sirup og kjempe mot vindmøller: Fire lærarutdannarar om nynorsk i lærarutdanningane
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen tek føre seg nynorskopplæring og -vurdering for lærarstudentar utan norsk som fag. Når norsk ikkje lenger er obligatorisk for studentane på grunnskulelærarutdanning 5–10, er det uklart korleis utdanningane sikrar ... -
Å redusere atferdsmessige og psykologiske symptomer ved demens
(Bachelor thesis, 2020) -
Å reenacte fortiden for å formidle historien
(Master thesis, 2019)In this thesis, I will explore reenactment as an arena for education and teaching History. It is based on a hypothesis: That, generally speaking, reenactors are occupied with teaching the history they are reenacting, and ... -
Å rekne i kunst og handverk
(Master thesis, 2012) -
Å reprodusere usynlige prinsesser : En empirisk diskusjon om mangelen av kvinner i norske nyhetsmedier
(Bachelor thesis, 2018) -
Å samarbeide med flerkulturelle foresatte
(Bachelor thesis, 2019) -
Å se det som ikke synes
(Bachelor thesis, 2021) -
Å se eleven bak atferden: traumebevisst tilnærming i skolen
(Bachelor thesis, 2023) -
Å se på uorden, lek og seksualisering med Gadamer og Foucault
(Chapter, 2004-06-11) -
Å sette ord på en læreplanreform: En analyse av diskursene i et lærerteam som er i gang med å gjøre fagfornyelsen om til praksis
(Master thesis, 2021)Studien handler om implementering av reformer i skolen. Utgangspunktet er utdanningsreformen Fagfornyelsen, som trådte i kraft høsten 2020. Det er brukt diskursanalytisk undersøkelsesmetode. Formålet er å finne hva diskursene ... -
Å sjå personen bak pasienten
(Bachelor thesis, 2016)Bakgrunn I denne oppgåva ynskjer eg å utdjupe korleis sjukepleiaren sine haldningar påverkar møtet med ein rusavhengig pasient, og kva konsekvensar dette kan føre til for den rusavhengige. Personar med rusavhengigheit har ... -
Å skape rom med blyanten
(Bachelor thesis, 2012-06-27)Målet med mi forsking var å leggja opp eit undervisningsopplegg som kan vera eit eksempel på korleis ein kan leggja opp og betra teikneundervisninga i skulen. Eg retta difor fokuset mitt mot teikneundervisninga. Dette ... -
Å skape tryggleik for dei yngste barna i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023)In this bachelor’s assignment, we have investigated how the kindergarten and educational leader can create a safe and soft transition from home to kindergarten for children aged 1-2, specifically the youngest children. The ...