Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRobertsen, Sissel
dc.date.accessioned2024-07-30T09:05:31Z
dc.date.available2024-07-30T09:05:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3143673
dc.descriptionMasterstudium i organisasjon og leiing, utdanningsleiing Fakultet for teknologi, miljø og samfunn Handelshøgskulen HVLen_US
dc.description.abstractI denne oppgaven har jeg studert hvordan koronapandemien har ført til innovasjon i undervisningspraksisen ut i fra problemstillingen «Et kritisk veiskille eller bare krise? På hvilken måte har nedstengingen under koronapandemien bidratt til innovasjon i undervisningspraksisen i grunnskolen?». Studien er en kvalitativ undersøkelse hvor jeg har intervjuet lærere med mer enn ti års undervisningserfaring. Resultatene viser at det oppsto få innovative løsninger under koronapandemien, og at det er lite endringer som har blitt videreført i etterkant. Samtidig har noe endret seg. Det kan sies at inkrementelle brudd med den etablerte undervisningspraksisen har funnet sted.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKrise eller kritisk veiskille? Et blikk på koronapandemiens påvirkning på innovasjon i undervisningspraksisen_US
dc.title.alternativeCrisis or critical juncture? A look at how the covid-19 pandemic has affected innovation in teaching practicesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMR691en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal