dc.contributor.author | Bruland, Inger Oline | |
dc.date.accessioned | 2024-03-13T12:32:49Z | |
dc.date.available | 2024-03-13T12:32:49Z | |
dc.date.created | 2024-03-12T08:29:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Nordisk tidsskrift for helseforskning. 2023, 19 (2), . | en_US |
dc.identifier.issn | 1504-3614 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3122137 | |
dc.description.abstract | Studiar om studentar sine erfaringar med uformell brukarmedverknad i høgare utdanning er etterspurt. Det er ynskjeleg at studentane deltek i demokratiserande lærings- og vurderingsprosessar, sidan dei har førstehandserfaring med kva som er viktig for dei. Hensikta med studien var å utforske og beskrive korleis sjukepleiarstudentar i tredje studieåret erfarer eigen medverknad i teoriemnet psykisk helsearbeid. Data vart samla inn ved fokusgruppeintervju med seksten studentar og analysert gjennom kvalitativ innhaldsanalyse. Funna vart drøfta i høve til korleis sjukepleiarstudentar erfarer eigen brukarmedverknad innafor autonomien dei har i sjukepleiarutdanninga sine teoretiske læringsinitiativ. Studentane erfarer at visse rammefaktorar, som til dømes store klassar, utfordrar prosessane. Studentane medverkar gjennom sine læringsstrategiar og ulike læringsformer. Brukarmedverknaden er størst når studentane arbeider i små grupper der dei får øvd seg praktisk på grunnlag av skrivne kasus med rettleiing frå lærar. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Septentrio Academic Publishing | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Demokratiserande læringsprosessar: Sjukepleiestudentar sine erfaringar kring medverknad i teoriemnet psykisk helsearbeid | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfattere(n) | en_US |
dc.source.pagenumber | 15 | en_US |
dc.source.volume | 19 | en_US |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for helseforskning | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.7557/14.6557 | |
dc.identifier.cristin | 2253643 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |