En kvalitativ studie om hvordan tre lærere kan påvirke elevers motivasjon i matematikkfaget
dc.contributor.author | Jørgensen, Sara | |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T07:45:34Z | |
dc.date.available | 2023-10-03T07:45:34Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3093651 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5. - 10. trinn. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | En kvalitativ studie om hvordan tre lærere kan påvirke elevers motivasjon i matematikkfaget | en_US |
dc.title.alternative | A qualitative research on how three teachers can influence students motivation in mathematics | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.description.localcode | MGUMA550 | en_US |