Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHestholm, Grethe Nina
dc.date.accessioned2023-06-02T11:02:35Z
dc.date.available2023-06-02T11:02:35Z
dc.date.created2023-05-09T13:49:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationTidsskrift for kjønnsforskning. 2023, 47 (1), 33-47.en_US
dc.identifier.issn0809-6341
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3069779
dc.description.abstractI denne artikkelen jamfører eg Ryles forståing av knowing how og knowing that med Irigarays forståing av kjønnsforskjellen. Eg finn dei same strukturane i og mellom dualismepara; det er ikkje mogeleg, verken i teori/praksis- eller i mann/kvinne-dualismen, å dedusere seg fram til den eine delen berre gjennom kunnskap om den andre. Likevel er delane i dualismeparet gjensidig avhengige av kvarandre, blant anna for i medvit om den forskjellige andre å kultivere det som er særeige med seg sjølv. I denne kultiveringa kan skulen spele ei avgjerande rolle; ei einsidig utvikling av den eine delen fører til framandgjering og paralyserande konformisme for begge, medan ein representasjon av og formidling mellom partane støttar gjensidig utvikling og intersubjektivitet. I ungdomsskulepraksisen på Praktisk pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPUY) møtes allmennfaglege og yrkesfaglege kunnskapskulturar i to veker. Ser vi i dette møtet starten på ei gjensidig kultivering saman med den forskjellige andre?en_US
dc.description.abstractForskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigarayen_US
dc.description.abstractDifference as a condition for development A reflection on the practice/theory dualism in light of the philosophy of Luce Irigarayen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/eprint/TK23NFQ2IWVHW5HGQIBE/full
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigarayen_US
dc.title.alternativeDifference as a condition for development A reflection on the practice/theory dualism in light of the philosophy of Luce Irigarayen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright © 2023 Artikkelforfatter(e)en_US
dc.source.pagenumber33-47en_US
dc.source.volume47en_US
dc.source.journalTidsskrift for kjønnsforskningen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.18261/tfk.47.1.4
dc.identifier.cristin2146463
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal