Show simple item record

dc.contributor.authorHestholm, Grethe Nina
dc.date.accessioned2023-06-02T11:02:35Z
dc.date.available2023-06-02T11:02:35Z
dc.date.created2023-05-09T13:49:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationTidsskrift for kjønnsforskning. 2023, 47 (1), 33-47.en_US
dc.identifier.issn0809-6341
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3069779
dc.description.abstractI denne artikkelen jamfører eg Ryles forståing av knowing how og knowing that med Irigarays forståing av kjønnsforskjellen. Eg finn dei same strukturane i og mellom dualismepara; det er ikkje mogeleg, verken i teori/praksis- eller i mann/kvinne-dualismen, å dedusere seg fram til den eine delen berre gjennom kunnskap om den andre. Likevel er delane i dualismeparet gjensidig avhengige av kvarandre, blant anna for i medvit om den forskjellige andre å kultivere det som er særeige med seg sjølv. I denne kultiveringa kan skulen spele ei avgjerande rolle; ei einsidig utvikling av den eine delen fører til framandgjering og paralyserande konformisme for begge, medan ein representasjon av og formidling mellom partane støttar gjensidig utvikling og intersubjektivitet. I ungdomsskulepraksisen på Praktisk pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPUY) møtes allmennfaglege og yrkesfaglege kunnskapskulturar i to veker. Ser vi i dette møtet starten på ei gjensidig kultivering saman med den forskjellige andre?en_US
dc.description.abstractForskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigarayen_US
dc.description.abstractDifference as a condition for development A reflection on the practice/theory dualism in light of the philosophy of Luce Irigarayen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/eprint/TK23NFQ2IWVHW5HGQIBE/full
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleForskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigarayen_US
dc.title.alternativeDifference as a condition for development A reflection on the practice/theory dualism in light of the philosophy of Luce Irigarayen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright © 2023 Artikkelforfatter(e)en_US
dc.source.pagenumber33-47en_US
dc.source.volume47en_US
dc.source.journalTidsskrift for kjønnsforskningen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.18261/tfk.47.1.4
dc.identifier.cristin2146463
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal