dc.contributor.author | Hestholm, Grethe Nina | |
dc.date.accessioned | 2023-06-02T11:02:35Z | |
dc.date.available | 2023-06-02T11:02:35Z | |
dc.date.created | 2023-05-09T13:49:04Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Tidsskrift for kjønnsforskning. 2023, 47 (1), 33-47. | en_US |
dc.identifier.issn | 0809-6341 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3069779 | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen jamfører eg Ryles forståing av knowing how og knowing that med Irigarays forståing av kjønnsforskjellen. Eg finn dei same strukturane i og mellom dualismepara; det er ikkje mogeleg, verken i teori/praksis- eller i mann/kvinne-dualismen, å dedusere seg fram til den eine delen berre gjennom kunnskap om den andre. Likevel er delane i dualismeparet gjensidig avhengige av kvarandre, blant anna for i medvit om den forskjellige andre å kultivere det som er særeige med seg sjølv. I denne kultiveringa kan skulen spele ei avgjerande rolle; ei einsidig utvikling av den eine delen fører til framandgjering og paralyserande konformisme for begge, medan ein representasjon av og formidling mellom partane støttar gjensidig utvikling og intersubjektivitet. I ungdomsskulepraksisen på Praktisk pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPUY) møtes allmennfaglege og yrkesfaglege kunnskapskulturar i to veker. Ser vi i dette møtet starten på ei gjensidig kultivering saman med den forskjellige andre? | en_US |
dc.description.abstract | Forskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigaray | en_US |
dc.description.abstract | Difference as a condition for development A reflection on the practice/theory dualism in light of the philosophy of Luce Irigaray | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.relation.uri | https://www.idunn.no/eprint/TK23NFQ2IWVHW5HGQIBE/full | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Forskjell som føresetnad for utvikling: Ein refleksjon over praksis/teori-dualismen i ljos av filosofien til Luce Irigaray | en_US |
dc.title.alternative | Difference as a condition for development A reflection on the practice/theory dualism in light of the philosophy of Luce Irigaray | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Copyright © 2023 Artikkelforfatter(e) | en_US |
dc.source.pagenumber | 33-47 | en_US |
dc.source.volume | 47 | en_US |
dc.source.journal | Tidsskrift for kjønnsforskning | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.18261/tfk.47.1.4 | |
dc.identifier.cristin | 2146463 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |