Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJegteberg, Ida Marie
dc.contributor.authorBudal, Ingvil Brugger
dc.date.accessioned2023-03-09T11:55:43Z
dc.date.available2023-03-09T11:55:43Z
dc.date.created2022-10-19T14:44:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSkriftkultur. 2022, (4), 129-156.en_US
dc.identifier.issn2535-7395
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3057336
dc.description.abstractArtikkelen tek føre seg nynorskopplæring og -vurdering for lærarstudentar utan norsk som fag. Når norsk ikkje lenger er obligatorisk for studentane på grunnskulelærarutdanning 5–10, er det uklart korleis utdanningane sikrar at også desse studentane får den forskriftsfesta profesjonskompetansen i begge skriftspråk. Resultatet kan vere ei gruppe kvalifiserte lærarar med fagkompetanse til å undervise på skular med både bokmål og nynorsk som opplæringsmål, men utan sikra profesjonsfagleg nynorskkompetanse. Korleis lærarutdanningane sikrar nynorskkompetansen til denne studentgruppa, er granska gjennom intervju med fire fagpersonar ved fire ulike lærarutdanningsinstitusjonar. Studien avdekkjer at det er generelt lågt fokus på nynorsk i andre fag enn norsk, og at det er utfordrande å sikre at studentane har tilstrekkeleg nynorskkompetanse. Tre overordna utfordringar peiker seg ut: Det er uklart kven som skal ha ansvaret for nynorskkompetansen til denne studentgruppa. Når eit institusjonsansvar vert personavhengig, vert det også sårbart. Også vitskapleg tilsette kan ha negative haldningar til nynorsk.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleÅ padle i sirup og kjempe mot vindmøller: Fire lærarutdannarar om nynorsk i lærarutdanninganeen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright (c) 2022 Ida Marie Jegteberg, Ingvil Brügger Budalen_US
dc.source.pagenumber129-156en_US
dc.source.journalSkriftkulturen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doi10.23865/noasp.175
dc.identifier.cristin2062886
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal