Show simple item record

dc.contributor.authorSætre, Per Jarle
dc.date.accessioned2023-01-19T06:43:28Z
dc.date.available2023-01-19T06:43:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-8461-004-7
dc.identifier.issn2703-710X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3044437
dc.description.abstractVed Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar som tverrfagleg emne, kjerneelement og kompetansemål i dei noverande læreplanane for fag i den vidaregåande skulen (LK20), og drøftar ut frå dette eit behov for eit eige klima- og miljøfag.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-Notat;2023/1
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectundervisning for berekraftig utviklingen_US
dc.subjectmiljøundervisningen_US
dc.subjectklimaundervisningen_US
dc.subjectskolefagen_US
dc.titleKlima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skuleen_US
dc.typeWorking paperen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal