dc.contributor.author | Sætre, Per Jarle | |
dc.date.accessioned | 2023-01-19T06:43:28Z | |
dc.date.available | 2023-01-19T06:43:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8461-004-7 | |
dc.identifier.issn | 2703-710X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3044437 | |
dc.description.abstract | Ved Firda vidaregåande skule i Nordfjord har ein utvikla eit nytt fag med tittel klima- og miljøfag. Faget tar for seg forskjellige sider ved klimautfordringa. Denne rapporten vurderer berekraftig utvikling og klimaendringar som tverrfagleg emne, kjerneelement og kompetansemål i dei noverande læreplanane for fag i den vidaregåande skulen (LK20), og drøftar ut frå dette eit behov for eit eige klima- og miljøfag. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | HVL-Notat;2023/1 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | undervisning for berekraftig utvikling | en_US |
dc.subject | miljøundervisning | en_US |
dc.subject | klimaundervisning | en_US |
dc.subject | skolefag | en_US |
dc.title | Klima- og miljøfaget ved Firda som fag i vidaregåande skule | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |