Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Irene Aasen
dc.contributor.authorØygard, Sissel Hjelle
dc.contributor.authorFossøy, Aud Berit
dc.contributor.authorGornitshni, Katrine Sandnes
dc.date.accessioned2022-11-07T08:45:50Z
dc.date.available2022-11-07T08:45:50Z
dc.date.created2022-10-18T13:17:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationAndersen, I. A., Øygard, S. H., Fossøy, A. B. & Gornitshni, K. S. (2022). Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta. Nordisk tidsskrift for helseforskning, 18(2).en_US
dc.identifier.issn1504-3614
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3030312
dc.description.abstractBakgrunn: Artikkelen beskriv sjukepleiarar sine erfaringar og opplevingar med rettleiing av sjukepleiarstudentar, som har delteke i tverrprofesjonell praksis i spesialisthelsetenesta i Noreg. Studien har to forskingsspørsmål: 1) Korleis erfarer sjukepleiarar rettleiing av sjukepleiarstudentar i ein tverrprofesjonell kontekst mellom legar, sjukepleiarar, legestudentar og sjukepleiestudentar? 2) Korleis opplever sjukepleiarar rolla si i tverrprofesjonelle rettleiingsmøter?Metode: Data er basert på to fokusgruppeintervju med til saman ni sjukepleiarar, og er analysert ved hjelp av systematisk tekstkondensering. Resultat: Hovudfunna syner at hierarkisk organisering hemmar rettleiing av studentar, tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) kan vere krevjande for rettleiar og at sjukepleiarane opplevde eiga rettleiing som mangelfull. Konklusjon: Tverrprofesjonell rettleiing kan betrast ved å reflektere over hierarkiske mønster. Den samla rettleiingskompetansen i sjukepleiargruppa kan styrkast ved å bygge kultur for pedagogisk kvalitet. Det kan også betre tilfredsheita for den enkelte rettleiar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherSeptentrio Academic Publishingen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenestaen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Irene Aasen Andersen, Sissel Hjelle Øygard, Aud Berit Fossøy, Katrine Sandnes Gornitshnien_US
dc.source.volume18en_US
dc.source.journalNordisk tidsskrift for helseforskningen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.7557/14.6210
dc.identifier.cristin2062397
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal