Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta
Peer reviewed, Journal article
Published version

View/ Open
Date
2022Metadata
Show full item recordCollections
- Import fra CRIStin [3817]
- Institutt for helse- og omsorgsvitskap [2920]
Original version
Andersen, I. A., Øygard, S. H., Fossøy, A. B. & Gornitshni, K. S. (2022). Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta. Nordisk tidsskrift for helseforskning, 18(2). 10.7557/14.6210Abstract
Bakgrunn: Artikkelen beskriv sjukepleiarar sine erfaringar og opplevingar med rettleiing av sjukepleiarstudentar, som har delteke i tverrprofesjonell praksis i spesialisthelsetenesta i Noreg. Studien har to forskingsspørsmål: 1) Korleis erfarer sjukepleiarar rettleiing av sjukepleiarstudentar i ein tverrprofesjonell kontekst mellom legar, sjukepleiarar, legestudentar og sjukepleiestudentar? 2) Korleis opplever sjukepleiarar rolla si i tverrprofesjonelle rettleiingsmøter?Metode: Data er basert på to fokusgruppeintervju med til saman ni sjukepleiarar, og er analysert ved hjelp av systematisk tekstkondensering. Resultat: Hovudfunna syner at hierarkisk organisering hemmar rettleiing av studentar, tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) kan vere krevjande for rettleiar og at sjukepleiarane opplevde eiga rettleiing som mangelfull. Konklusjon: Tverrprofesjonell rettleiing kan betrast ved å reflektere over hierarkiske mønster. Den samla rettleiingskompetansen i sjukepleiargruppa kan styrkast ved å bygge kultur for pedagogisk kvalitet. Det kan også betre tilfredsheita for den enkelte rettleiar.