dc.contributor.author | Sætre, Per Jarle | |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T07:53:30Z | |
dc.date.available | 2022-10-25T07:53:30Z | |
dc.date.created | 2022-02-11T13:46:53Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Sætre, P. J. (2022). Naturgeografi i skulefaget geografi: Kva fortel høyringa til læreplanreforma LK 2020 om synet på naturgeografi blant lærarar? Norsk Geografisk Tidsskrift - Norwegian Journal of Geography, 76(1), 61-67. | en_US |
dc.identifier.issn | 0029-1951 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3028104 | |
dc.description.abstract | Den nye læreplanen fagfornyinga (LK 2020) hadde forslag om store endringar for geografifaget i grunnskule og vidaregåande skule. Artikkelen analyserer høyringssvar til reforma frå grunnskular og vidaregåande skular. Formålet med studien er å belyse synet på og forståinga av naturgeografi i skulefaget geografi og i skulefaget samfunnsfag slik det kjem fram frå høyringa frå skular. Analysen viser at det er stor forskjell i synet på skulefaget geografi mellom lærarar i grunnskolen og vidaregåande skule. Lærarar i geografi i vidaregåande skule har sterk identitet til faget og naturgeografi blir sett på som ein sentral del av geografiundervisninga, mens lærarar i samfunnsfaget i grunnskulen i liten grad er opptatt av naturgeografi som emne i samfunnsfagundervisninga. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Taylor & Francis | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Naturgeografi i skulefaget geografi: Kva fortel høyringa til læreplanreforma LK 2020 om synet på naturgeografi blant lærarar? | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2022 The Author(s) | en_US |
dc.source.pagenumber | 61-67 | en_US |
dc.source.volume | 76 | en_US |
dc.source.journal | Norsk Geografisk Tidsskrift | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.1080/00291951.2022.2033829 | |
dc.identifier.cristin | 2000554 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |