Hvordan tolkes og praktiseres idealene fra læreplanen i steinerskolen?
dc.contributor.author | Lunde, Sunniva | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T06:46:59Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T06:46:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3021990 | |
dc.description | Master i undervisningsvitenskap m/fordypning i norsk Fakultet for lærerutdanning | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan tolkes og praktiseres idealene fra læreplanen i steinerskolen? | en_US |
dc.title.alternative | How are the aspirations of the curriculum interpreted and practiced in the Norwegian Waldorf school? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.description.localcode | M120UND509 | en_US |