Show simple item record

dc.contributor.authorLane, Oneal Didrik Ferkingstad
dc.contributor.authorRetzius, Griffin Marshall
dc.contributor.authorVaular, Simon
dc.date.accessioned2022-09-22T14:24:21Z
dc.date.available2022-09-22T14:24:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3020731
dc.descriptionBacheloroppgave i ingeniørfag, data. Fakultet for ingeniør- og naturvitskap/ Institutt for datateknologi, elektroteknologi og realfag/ Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleThe Gamification of Fjell Fortressen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeDAT191en_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal