Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørnestad, Håvard
dc.date.accessioned2022-09-06T08:30:10Z
dc.date.available2022-09-06T08:30:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3015908
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5-10 Fakultetet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Rettleiar: Jon Ingulf Medbø 11.05.2022en_US
dc.description.abstractForskingsfeltet om matematikkvanskar er lite samanlikna med lese- og skrivevanskar. Likevel reknar ein at det er nesten like mange som slit med matematikk som med lesing. Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke kva erfaringar lærarar har om matematikkvanskar og korleis dei tilpassar si undervising for elevar i matematikkvanskar. Datagrunnlaget vart henta inn gjennom kvalitative semistrukturerte intervju. Informantane er sju personar som jobbar eller har fleire år med erfaring i yrket frå ulike skular. Gjennom studien vert informantane sine erfaringar og synspunkt drøfta opp i mot relevant forskingsteori om matematikkvanskar og tilpassa opplæring. Funna viser at informantane har eit erfaringsgrunnlag om elevar i matematikkvanskar som svarar godt til det tidlegare forsking seier. På eit generelt grunnlag snakkar ein om at ein elev er i matematikkvanskar når hen tydeleg presterer svakare enn det ein kan forvente på det aktuelle trinnet. Det er ofte heilt enkle og grunnleggjande matematiske prinsipp som kjem til syne i vanskane og som hindrar vidare læring. Aktiv bruk av konkretar og andre hjelpemiddel er gode tiltak for å hjelpe elevane mot læring. Samstundes er det fundamentalt viktig å byggje gode relasjonar og leggje til rette for motivasjon og meistring. Studien er avgrensa til sju lærarar frå femte til sjuande klassetrinn og er difor ikkje overførbart til å gjere seg gjeldande generelt i skulen. Studien kan likevel vere nyttig for lærarar som arbeider med elevar i matematikkvanskar til å skaffe seg innsikt i erfaringar og tiltak for å hjelpe desse.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectMatematikkvanskeren_US
dc.subjecttilpasset opplæringen_US
dc.subjectmotivasjonen_US
dc.subjectarbeidsminneen_US
dc.subjectabstrakt tenkingen_US
dc.titleTilpassa opplæring for elevar i matematikkvanskaren_US
dc.title.alternativeAdapted education for students in mathematical difficultiesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber64en_US
dc.description.localcodeMGUMA550en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal