Show simple item record

dc.contributor.authorSolheim, Belinda
dc.date.accessioned2022-08-29T09:12:02Z
dc.date.available2022-08-29T09:12:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3014068
dc.descriptionMaster i organisasjon og leiing Høgskulen Vestlandet 10.06.22en_US
dc.description.abstractStudien ser nærare på korleis barnehagen har handtert iverksetjinga av prosjektet inkluderande barnehage og skulemiljø. Prosjektet er eit kompetansehevingsprogram i regi av utdanningsdirektoratet der høgskulen Innlandet har laga eit fagleg program for sektoren. Gjennom fokusgruppeintervju med styrarar og pedagogiske leiarar har eg funne at prosjektet har skapt endring. Ei sterk kommuneleiing har støtta iverksetjinga og har styrka barnehagane sine føresetnadar for læring og utvikling. Funna syner at leiing er ein viktig faktor i alle ledd og både styrarar og pedagogiske leiarar har hatt ei sentral rolle i gjennomføringa av prosjektet. Arbeidet har inkludert alle tilsette og har fremja kultur for læring og utvikling både individuelt og kollektivt. Utfordringar knytt til iverksetjinga finn vi mellom anna i barnehagen sin kompleksitet. Ulike faglege bakgrunnar, utskifting av tilsette og endringsvilje. Auka arbeidsmengde saman med lite tid å gjere det på har og vore ei utfordring i iverksetjinga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectInkluderende barnehagemiljøen_US
dc.subjectbarnehagemiljøen_US
dc.subjectmobbingen_US
dc.subjectkrenkelseren_US
dc.titleLa meg vere med! Om iverksetjing av inkluderande miljø i barnehagenen_US
dc.title.alternativeLet me join!en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber51en_US
dc.description.localcodeMR691en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal