Show simple item record

dc.contributor.authorSkaar, Sabrina Stedjeberg
dc.contributor.authorJohnsrud, Vegard Sviggum
dc.date.accessioned2022-08-15T11:53:58Z
dc.date.available2022-08-15T11:53:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3011876
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet, Fakultet for økonomi og samfunnsvitskapen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMarkedsføringens effekt på forventet og opplevd kvalitet ved besøk hos De Historiske Hotel og Spisestederen_US
dc.title.alternativeThe Effect of Marketing on Expected and Perceived Quality When Visiting De Historiske Hotels and Restaurantsen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber59en_US
dc.description.localcodeBO6-2011en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal