Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Høgskulen på Vestlandet
Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences
Institutt for økonomi og administrasjon
Vis innførsel
Hjem
Høgskulen på Vestlandet
Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences
Institutt for økonomi og administrasjon
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Markedsføringens effekt på forventet og opplevd kvalitet ved besøk hos De Historiske Hotel og Spisesteder
Skaar, Sabrina Stedjeberg
;
Johnsrud, Vegard Sviggum
Bachelor thesis
Åpne
Skaar_Johnsrud.pdf (3.828Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3011876
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for økonomi og administrasjon
[944]
Utgiver
Høgskulen på Vestlandet, Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk