dc.contributor.author | Glosvik, Øyvind | |
dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.date.accessioned | 2022-08-02T11:57:08Z | |
dc.date.available | 2022-08-02T11:57:08Z | |
dc.date.created | 2022-06-22T10:17:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Glosvik, Ø. & Sekkingstad, D. (2022). Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing. Skolelederen, 33(4), 14-19. | en_US |
dc.identifier.issn | 0802-2062 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3009786 | |
dc.description.abstract | Å forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom for kunnskapsutviking og kunnskapsdeling. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Skolelederforbundet | en_US |
dc.relation.uri | https://www.skolelederforbundet.no/wp-content/uploads/2022/06/skolelederen-04_2022_web.pdf | |
dc.subject | Systemisk praksis | en_US |
dc.subject | Systemic practice | en_US |
dc.subject | Skoleledelse | en_US |
dc.subject | School management | en_US |
dc.subject | Skolebasert kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject | Utdanning | en_US |
dc.subject | Leiing | en_US |
dc.subject | Management | en_US |
dc.title | Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 14-19 | en_US |
dc.source.volume | 33 | en_US |
dc.source.journal | Skolelederen | en_US |
dc.source.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2034142 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 0 | |