Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGlosvik, Øyvind
dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.date.accessioned2022-08-02T11:57:08Z
dc.date.available2022-08-02T11:57:08Z
dc.date.created2022-06-22T10:17:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationGlosvik, Ø. & Sekkingstad, D. (2022). Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing. Skolelederen, 33(4), 14-19.en_US
dc.identifier.issn0802-2062
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3009786
dc.description.abstractÅ forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom for kunnskapsutviking og kunnskapsdeling.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherSkolelederforbundeten_US
dc.relation.urihttps://www.skolelederforbundet.no/wp-content/uploads/2022/06/skolelederen-04_2022_web.pdf
dc.subjectSystemisk praksisen_US
dc.subjectSystemic practiceen_US
dc.subjectSkoleledelseen_US
dc.subjectSchool managementen_US
dc.subjectSkolebasert kompetanseutviklingen_US
dc.subjectUtdanningen_US
dc.subjectLeiingen_US
dc.subjectManagementen_US
dc.titleLeiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiingen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber14-19en_US
dc.source.volume33en_US
dc.source.journalSkolelederenen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.cristin2034142
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel