dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Glosvik, Øyvind | |
dc.date.accessioned | 2022-08-02T11:25:41Z | |
dc.date.available | 2022-08-02T11:25:41Z | |
dc.date.created | 2022-06-23T10:08:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Sekkingstad, D. & Glosvik, Ø. (2022). «Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular. I H. Hogset, J. Alteren, B. Jæger & S. Straume (Red.), Bærekraft : Fjordantologien 2022 (s. 279-297). Universitetsforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-06293-8 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3009781 | |
dc.description.abstract | Føremålet med denne artikkelen er å få fram ny kunnskap om kva som kjenneteiknar leiingspraksis i vidaregåande skular når målsetjinga er arbeidsplassbasert kompetanseutvikling for berekraftig kunnskapsforvaltning. Artikkelen byggjer på ein studie av Yrkesfaglærarløftet der arbeidsplassbasert kompetanseutvikling er sett på dagsordenen. Empiri er samla gjennom fokusgruppeintervju med fem skuleleiargrupper i fem vidaregåande skular som har delteke i Yrkesfaglærarløftet. Vi identifiserer tre parallelle leiingspraksisar: leiing som drift, leiing gjennom plan ogsystem, og systemisk leiing. Avslutningsvis drøftar vi kva leiingspraksis som kan fremje berekraftig kunnskapsforvaltning i yrkesfagutdanningane. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.relation.ispartof | Bærekraft : Fjordantologien 2022 | |
dc.relation.uri | https://www.idunn.no/doi/10.18261/9788215062938-2022-01 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Leiing | en_US |
dc.subject | Management | en_US |
dc.subject | arbeidsplassbasert yrkesfaglærerutdanning | en_US |
dc.subject | workplace -based vocational teacher training | en_US |
dc.subject | Systemisk ledelse | en_US |
dc.subject | Systemic thinking | en_US |
dc.subject | Skolebasert kompetanseutvikling | en_US |
dc.subject | Utdanning | en_US |
dc.subject | Pedagogisk ledelse | en_US |
dc.subject | Instructional Leadership | en_US |
dc.title | «Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2022 Forfattarane | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 279-297 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.18261/9788215062938-2022-14 | |
dc.identifier.cristin | 2034436 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |