Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorGlosvik, Øyvind
dc.date.accessioned2022-08-02T11:25:41Z
dc.date.available2022-08-02T11:25:41Z
dc.date.created2022-06-23T10:08:06Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSekkingstad, D. & Glosvik, Ø. (2022). «Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular. I H. Hogset, J. Alteren, B. Jæger & S. Straume (Red.), Bærekraft : Fjordantologien 2022 (s. 279-297). Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-15-06293-8
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3009781
dc.description.abstractFøremålet med denne artikkelen er å få fram ny kunnskap om kva som kjenneteiknar leiingspraksis i vidaregåande skular når målsetjinga er arbeidsplassbasert kompetanseutvikling for berekraftig kunnskapsforvaltning. Artikkelen byggjer på ein studie av Yrkesfaglærarløftet der arbeidsplassbasert kompetanseutvikling er sett på dagsordenen. Empiri er samla gjennom fokusgruppeintervju med fem skuleleiargrupper i fem vidaregåande skular som har delteke i Yrkesfaglærarløftet. Vi identifiserer tre parallelle leiingspraksisar: leiing som drift, leiing gjennom plan ogsystem, og systemisk leiing. Avslutningsvis drøftar vi kva leiingspraksis som kan fremje berekraftig kunnskapsforvaltning i yrkesfagutdanningane.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofBærekraft : Fjordantologien 2022
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/doi/10.18261/9788215062938-2022-01
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLeiingen_US
dc.subjectManagementen_US
dc.subjectarbeidsplassbasert yrkesfaglærerutdanningen_US
dc.subjectworkplace -based vocational teacher trainingen_US
dc.subjectSystemisk ledelseen_US
dc.subjectSystemic thinkingen_US
dc.subjectSkolebasert kompetanseutviklingen_US
dc.subjectUtdanningen_US
dc.subjectPedagogisk ledelseen_US
dc.subjectInstructional Leadershipen_US
dc.title«Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skularen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Forfattaraneen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber279-297en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215062938-2022-14
dc.identifier.cristin2034436
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal