Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorÅrdal, Siv Oleanna
dc.date.accessioned2015-09-15T11:29:43Z
dc.date.available2015-09-15T11:29:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/300006
dc.descriptionMR 690 Masteroppgåve i organisasjon og leiingnb_NO
dc.description.abstractUtdanningslinja, -èi linje? -med fokus på overgangen barnehage-skule frå eit profesjonsperspektiv Denne studien spør om korleis lærarar og barnehagelærarar forstår samfunnsmandatet sitt om læring og danning, og korleis dette verkar inn på samarbeidet om overgangen frå barnehage til skule. Målet med studien er å få fram om det har skjedd endring, tilnærming og auka forståing mellom barnehage og skule etter dei siste reformene, der læreplanane vart samordna og overgangssamarbeid presisert. Undersøkinga er ein kvalitativ studie der pedagogar i 5-årsgrupper og førsteklassar er intervjua om føremålet med barnehagen og skulen sine oppgåver og om overgangssamarbeid mellom institusjonane. Funna viser to yrkesgrupper som langt på veg forstår samfunnsmandatet sitt likt, men som også opplever eit krysspress mellom læreplanane sine mange krav. Pedagogane prioriterer ulikt og har lite kjennskap til kvarandre sin praksis. Analysen viser ei spenning mellom to kulturar og ambivalens rundt læringsomgrepet, og spør om både einskapsskulen og barnehagen sitt heilskaplege læringssyn er under press. Studien konkluderer med å etterlyse leiing av eit systematisk arbeid der det vert avsett tid til møter mellom pedagogar i skule og barnehage, for slik å oppnå forståing og samsyn, ikkje berre på eit praktisk, men også på eit overordna plan.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectKunnskapssamfunnetnb_NO
dc.subjectSamfunnsmandatetnb_NO
dc.subjectUtdanningslinjanb_NO
dc.subjectOvergangssamarbeidnb_NO
dc.subjectLæringsbegrepetnb_NO
dc.titleUtdanningslinja, -èi linje?: Med fokus på overgangen barnehagen-skule frå eit profesjonsperspektivnb_NO
dc.title.alternativeThe line of education, - one line?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber87nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel