Show simple item record

dc.contributor.authorRefvik, Trine Kupen
dc.date.accessioned2021-08-26T09:12:08Z
dc.date.available2021-08-26T09:12:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2771341
dc.descriptionMasteroppgave i organisasjon og ledelse, Høgskulen på Vestlandeten_US
dc.description.abstractI denne casestudien ser eg nærmare på korleis styrarar i ulike barnhagar implementerer digitale administrative verktøy til dei tilsette. Eg ser nærmare på kva aktørar styraren involvera og korleis maktstrukturar oppstår i denne implementeringsprosessen. Det er fem styrar med i studien frå fem barnehagar, det er både kommunale-, private- og kjedebarnehagar med. Funna i denne studien indikerer at det er ulikt frå styrar til styrar korleis implementeringsprosessen skjer og kven som vert involvert. Grunnen til dei ulike tilnærmingane finnast delvis i kva type barnehage styraren er tilsett i og kunnskapen om digitale administrative verktøy hos styraren. Studien bidreg med kunnskap om korleis styraren forstår implementeringsprosessar med digitale administrative verktøy.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectledelseen_US
dc.subjectorganisasjonen_US
dc.titleEit styrarperspektiv på implementeringa av digitale administrative verktøy i barnehagenen_US
dc.title.alternativeA director’s perspective on the implementation of digital administrative tools in the kindergartenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMR691en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal