Show simple item record

dc.contributor.authorJakobsen, Odin Fonn
dc.contributor.authorEngebakken, Stian
dc.contributor.authorLillebøe, Ulrik Oscar
dc.contributor.authorIslam, Zaid Ul
dc.date.accessioned2021-08-17T11:37:48Z
dc.date.available2021-08-17T11:37:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2768839
dc.descriptionBacheloroppgave i økonomi og administrasjon, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn liten bedrift i et turbulent marked: En kvalitativ studie om hvordan en liten bedrift har håndtert endringer i skobransjenen_US
dc.title.alternativeA small business in a turbulent market: A qualitative study of how a small company has handled changes in the shoe marketen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeØMF190en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal