Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJakobsen, Odin Fonn
dc.contributor.authorEngebakken, Stian
dc.contributor.authorLillebøe, Ulrik Oscar
dc.contributor.authorIslam, Zaid Ul
dc.date.accessioned2021-08-17T11:37:48Z
dc.date.available2021-08-17T11:37:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2768839
dc.descriptionBacheloroppgave i økonomi og administrasjon, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn liten bedrift i et turbulent marked: En kvalitativ studie om hvordan en liten bedrift har håndtert endringer i skobransjenen_US
dc.title.alternativeA small business in a turbulent market: A qualitative study of how a small company has handled changes in the shoe marketen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeØMF190en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal