Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBreivega, Kjersti Maria Rongen
dc.contributor.authorMyklebust, Hege
dc.date.accessioned2020-12-22T09:39:51Z
dc.date.available2020-12-22T09:39:51Z
dc.date.created2020-05-15T15:48:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationMyklebust, H., & Breivega, K. M. R. (2020). Refleksjonsloggar i KRLE-faget. Ein studie av reflekterande skriving på niande steget. Nordic Journal of Literacy Research, 6(1).en_US
dc.identifier.issn2464-1596
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2720720
dc.description.abstractI denne artikkelen analyserer vi 60 refleksjonsloggtekstar skrivne av niandeklassingar i KRLE- faget som er vurderte som reflekterande av uavhengige lærarinformantar. Vi spør: Kva trekk ved desse 60 elevtekstane kan liggje til grunn for at dei vert oppfatta som ytringar prega av refleksjon? Med utgangspunkt i tidlegare forsking på reflekterande skriving etablerer vi fire analysekategoriar: (1) innhaldsmessig orientering, (2) diskursiv utseiing, (3) evaluerande språkbruk og (4) global tekststruktur. Analysen syner at tekstane er prega av lite personleg og snarare allment enn fagleg innhald, DET-orientert diskursiv utseiing i kombinasjon med eit tydeleg utseiande EG, mykje evaluerande språkbruk og varierte tekstlege grep, som innslag av argumenterande teksttype, samanlikning, eksemplifisering og spørsmålsstilling. Funna våre viser m.a. at det finst likskapar mellom reflekterande og argumenterande skriving som vidare forsking bør avklare. Studien understrekar vidare kor viktig skriving er som grunnleggjande ferdigheit i KRLE- faget og kva læringspotensial skriving av refleksjonslogg kan ha. Elevane skreiv m.a. fram idear som kan relaterast til to av kjerneelementa i Fagfornyinga, å «Kunne ta andres perspektiv» og «Etisk refleksjon».en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.urihttps://nordicliteracy.net/index.php/njlr/article/view/2050
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectrefleksjonsloggen_US
dc.subjectreflekterande skrivingen_US
dc.subjectskriving som læringsressursen_US
dc.subjectreflection logsen_US
dc.subjectreflective writingen_US
dc.subjectwriting as a learning resourceen_US
dc.titleRefleksjonsloggar i KRLE-faget. Ein studie av reflekterande skriving på niande stegeten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright (c) 2020 Kjersti Maria Rongen Breivega, Hege Myklebusten_US
dc.source.pagenumber107-125en_US
dc.source.volume6en_US
dc.source.journalNordic Journal of Literacy Researchen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.23865/njlr.v6.2050
dc.identifier.cristin1811257
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal