Show simple item record

dc.contributor.authorClausen, Didrik Eide
dc.contributor.authorAase, Thomas Endresen
dc.contributor.authorHjelmtveit, Fredrik Skjelvik
dc.date.accessioned2020-07-13T07:59:42Z
dc.date.available2020-07-13T07:59:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2663866
dc.descriptionBacheloroppgave i økonomi og administrasjon, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFra samfunnsoppdrag til ansvarlig næringsliv – en casestudie av samfunnsansvar i Vinmonopoleten_US
dc.title.alternativeFrom social mission to responsible business – a case study of corporate social responsibility in the Norwegian Wine Monopolyen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeØMF190en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal