Show simple item record

dc.contributor.authorKulild, Marit
dc.date.accessioned2020-07-08T11:37:13Z
dc.date.available2020-07-08T11:37:13Z
dc.date.created2020-01-14T14:27:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationKulild, M. (2020). «Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga. Uniped, 43(02), 146-158.en_US
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2661417
dc.description.abstractI denne artikkelen presenterer eg ein studie der føremålet har vore å utvikla eit undervisningsdesign som kan støtta studentane i deira profesjonelle utvikling. Eit vesentleg element i designet er å tilby studentane kunnskap om og bruk av eit kartleggingsverktøy til registrering av elevane sine reknestrategiar. Designet er utarbeida i samhandling med to kull andreårsstudentar i grunnskulelærarutdanninga, 1.–7. trinn. I arbeidet nytta eg kvalitativ metode; observasjon, fokusgruppeintervju og skriftlege refleksjonar frå studentane. Eit hovudfunn i denne studien tyder på at eit design som vektlegg iterative øvingar som inneheld veksling mellom arbeid på campus og i praksis, kan vera med på å støtta studentane i deira profesjonsutvikling. Eit anna funn er at studentane understreka at øvinga med og bruk av kartleggingsverktøyet genererte data om elevane sine tenkjemåtar som kunne brukast til ei målretta didaktisk planlegging i praksisklassen. Studentane hevda at gjennomføringa gav kunnskap, erfaring og motivasjon til seinare FoU-arbeid. I framtidige studiar kan det vera aktuelt å undersøkja om strukturen og organiseringa av designet kan overførast til andre fagovergripande tema i lærarutdanninga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectkartleggingsverktøyen_US
dc.subjectprofesjonskompetanseen_US
dc.subjectkjernepraksisen_US
dc.subjectøvingen_US
dc.subjectgrunnskolelærarutdanningen_US
dc.subjectpraksisfelteten_US
dc.title«Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanningaen_US
dc.title.alternative“What are you thinking now?” From practice to implementation in elementary teacher educationen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 Author(s).en_US
dc.source.pagenumber146-158en_US
dc.source.volume43en_US
dc.source.journalUNIPEDen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.cristin1772548
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal