dc.contributor.author | Arnesen, Fredrik Nord | |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T13:02:13Z | |
dc.date.available | 2020-07-02T13:02:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2660534 | |
dc.description | Faglærer i kroppsøving og idrettsfag
Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett
Institutt for idrett, kosthold og naturfag
Innleveringsfrist: 29.05.20 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Effekten av økt skolebasert fysisk aktivitet for elevers kognitive utvikling og faglige prestasjon | en_US |
dc.title.alternative | The effect of increased school-based physical activity on pupil’s cognitive development and academic performance | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 42 | en_US |
dc.description.localcode | KRO350 | en_US |