Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Lillian
dc.date.accessioned2020-03-13T13:04:11Z
dc.date.available2020-03-13T13:04:11Z
dc.date.created2019-08-30T11:10:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPedersen, L. (2019). Når barna møter leikeplassen: Eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter. BARN - Forskning om barn og barndom i Norden, 37(2), 53-65.en_US
dc.identifier.issn0800-1669
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2646758
dc.description.abstractI denne artikkelen presenterer eg ei undersøking som har sett på kva som karakteriserer dei potensielle romma gutar og jenter skaper på barnehagens leikeplass, og diskuterer kva rørslemoglegheiter dei gjev. Studien er felt-basert, og videoobservasjonar av fem år gamle barn i to barnehagar er brukt som metode. Funna viser at dei potensielle romma kan bli tematiserte som idrett, arbeid og familie. I desse potensielle romma er det ein tendens til at gutar skaper rom kor dei aktiviserer kroppane sine og dempar det verbale, medan jentene skaper rom der dei dempar kroppane sine og aktiviserer det verbale.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNorsk senter for barneforskningen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleNår barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2019 Forfattarenen_US
dc.source.pagenumber53-65en_US
dc.source.volume37en_US
dc.source.journalBarnen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.5324/barn.v37i2.3086
dc.identifier.cristin1720056
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal