Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHavnerås, Åshild
dc.contributor.authorLunde, Sølvi Anne Eide
dc.contributor.authorVae, Karen Johanne Ugland
dc.contributor.authorHeimro, Lovise
dc.date.accessioned2019-10-14T12:54:10Z
dc.date.available2019-10-14T12:54:10Z
dc.date.created2017-12-19T12:32:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationHavnerås, Å., Lunde, S. A. E., Vae, K. J. U. & Heimro, L. (2017, oktober). Vurdering av klinisk sluttkompetanse. Poster presentert på NSFs utdannings- og forskningskonferanse, Oslo.nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2622029
dc.description.abstractBakgrunn Rammeplan for sykepleieutdanning (2008) seier at nyutdanna sjukepleiarar skal vere sjølvstendige, reflekterte og ansvarsbevisste, endrings- og pasientorienterte yrkesutøvarar med handlingskompetanse og -beredskap i sjukepleieutøvinga. Studiar viser at nyutdanna sjukepleiarar har begrensa klinisk vurderingskompetanse i akutte og kompliserte situasjonar . For å kvalitetssikre at studentar sin sluttkompetanse er i tråd med rammeplanen, er piloten «Vurdering av klinisk sluttkompetanse» gjennomført i 6. semester med sjukepleiestudentar ved HVL, Stord/ Haugesund. Vurderingsforma bygger på Objektive Structured Clinical Examination (OSCE) der vurdering av studenten skal vera objektiv, strukturert og ha samanheng mellom mål og kompetansekrav. Hensikta: Hensikta med pilotundersøkinga var å få kunnskap om vurderingsforma når det gjeld fagleg innhald, relevans og gjennomføring. Opphavleg målsetting var å gjennomføre ordninga frå 2018. Vurderingsordninga må sjåast i samanheng med ny studiemodell for bachelor sjukepleie i HVL. Design og metode: Utviklingsarbeidet er designa med utgangspunkt i aksjonsforsking. Studentar i avgangskulla ved nærregion Stord/ Haugesund fekk informasjon om vurderingsordninga og oppgåveeksempel. I undersøkinga deltok 15 studentar og 9 lærarar. Det vart gjennomført fokusgruppeintervju med både studentar og lærarar etter gjennomføring av piloten. Foreløpige resultat: Oppgåvesløyfene, som bygde på pasientforløp i ulike kontekstar, vart oppfatta av studentane som fagleg relevante, praksisnære og gav dei meistringsoppleving. Studentane gav positiv tilbakemelding på organisering og struktur. Spørsmålsstillingar i nokre oppgåver var ikkje tydleg formulert, og dette utfordra objektiviteten. Ressursbruk ved vurderingsordninga ser lærarar på som ei utfordring. Diskusjon: I kva grad er vurderingsforma objektiv, fagleg relevant og nyttig i eit læringsperspektiv for studentar og utdaningsinstitusjon?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.titleVurdering av klinisk sluttkompetansenb_NO
dc.typeLecturenb_NO
dc.description.versionsubmittedVersionnb_NO
dc.identifier.cristin1529631
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.fulltextpreprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel