dc.contributor.author | Carlsen, Kenneth Haram | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T05:58:48Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T05:58:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606194 | |
dc.description | GUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett / Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolkning / Matematikk Innleveringsdato: 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | En kvalitativ studie av nivådifferensiert undervisning i matematikk | nb_NO |
dc.title.alternative | A Qualitative Study of Level-Differentiated Teaching in Mathematics | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 102 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |