Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCarlsen, Kenneth Haram
dc.date.accessioned2019-07-23T05:58:48Z
dc.date.available2019-07-23T05:58:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606194
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett / Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolkning / Matematikk Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn kvalitativ studie av nivådifferensiert undervisning i matematikknb_NO
dc.title.alternativeA Qualitative Study of Level-Differentiated Teaching in Mathematicsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber102nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal