dc.contributor.author | Aarsheim, Madelen Kjøde | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T05:49:34Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T05:49:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606188 | |
dc.description | GUPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett. Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking. Submission Date: June 3, 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | eng | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Norwegian and South African Teachers’ Use of Songs in the ESL/EFL Classroom | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 34 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |