dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Syse, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T12:24:49Z | |
dc.date.available | 2019-05-13T12:24:49Z | |
dc.date.created | 2013-04-26T14:31:00Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Sekkingstad, D. & Syse, I. (2013). Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet. I I. Pareliussen, B. B. Moen, A. Reinertsen & T. Solhaug, FoU i praksis 2012 conference proceedings (s. 232-239). Trondheim: Akademika forlag. | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-321-0086-6 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2597439 | |
dc.description.abstract | Klasseleiing er sett på dagsorden gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument for utdanningssektoren. Målet er å betre læringsmiljøet for elevane. I samband med dette tilbyr utdanningsinstitusjonar vidareutdanning i klasseleiing for å få lærarar til å vidareutvikle kompetansen sin på dette feltet. I denne artikkelen tek vi utgangspunkt i 38 eksamenssvar frå lærarar som har delteke på eit slikt vidareutdanningskurs. Her ser vi nærmare på kva lærarane vel å arbeide med for å utvikle kompetansen sin som klasseleiar. Hovudfokus er kva strategiar dei brukar i ein slik profesjonsutviklingsprosess. Konklusjonen er at lærarane er mest opptekne av å utvikle struktur og relasjonskompetanse, og at prøving og feiling knytt til tilbakemeldingar frå elevar og eigenrefleksjon er den vanlegast strategien for profesjonsutvikling. Lesing av litteratur blir også framheva som nyttig. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Akademika | nb_NO |
dc.relation.ispartof | Proceedings of FoU i praksis 2012 : conference proceedings. Trondheim, 23. og 24. april 2012 | |
dc.relation.uri | http://www.tapironline.no/last-ned/1150 | |
dc.title | Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 232-239 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1025797 | |
cristin.unitcode | 203,10,2,0 | |
cristin.unitname | Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |