Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorSyse, Ingrid
dc.date.accessioned2019-05-13T12:24:49Z
dc.date.available2019-05-13T12:24:49Z
dc.date.created2013-04-26T14:31:00Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSekkingstad, D. & Syse, I. (2013). Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet. I I. Pareliussen, B. B. Moen, A. Reinertsen & T. Solhaug, FoU i praksis 2012 conference proceedings (s. 232-239). Trondheim: Akademika forlag.nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-321-0086-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2597439
dc.description.abstractKlasseleiing er sett på dagsorden gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument for utdanningssektoren. Målet er å betre læringsmiljøet for elevane. I samband med dette tilbyr utdanningsinstitusjonar vidareutdanning i klasseleiing for å få lærarar til å vidareutvikle kompetansen sin på dette feltet. I denne artikkelen tek vi utgangspunkt i 38 eksamenssvar frå lærarar som har delteke på eit slikt vidareutdanningskurs. Her ser vi nærmare på kva lærarane vel å arbeide med for å utvikle kompetansen sin som klasseleiar. Hovudfokus er kva strategiar dei brukar i ein slik profesjonsutviklingsprosess. Konklusjonen er at lærarane er mest opptekne av å utvikle struktur og relasjonskompetanse, og at prøving og feiling knytt til tilbakemeldingar frå elevar og eigenrefleksjon er den vanlegast strategien for profesjonsutvikling. Lesing av litteratur blir også framheva som nyttig.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherAkademikanb_NO
dc.relation.ispartofProceedings of FoU i praksis 2012 : conference proceedings. Trondheim, 23. og 24. april 2012
dc.relation.urihttp://www.tapironline.no/last-ned/1150
dc.titleKlasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltetnb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber232-239nb_NO
dc.identifier.cristin1025797
cristin.unitcode203,10,2,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel