Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Irene Aasen
dc.contributor.authorBaerheim, Anders
dc.contributor.authorHovland, Gro
dc.coverage.spatialNorway, Førdenb_NO
dc.date.accessioned2019-03-28T08:42:47Z
dc.date.available2019-03-28T08:42:47Z
dc.date.created2017-11-03T11:26:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationAndersen, I. A., Bærheim, A. & Hovland, G. (2017). Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studie. Uniped, 40, 361-373.nb_NO
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2592087
dc.description.abstractLege- og sjukepleiestudentar i praksis ved Førde Sentralsjukehus jobbar i tverrprofesjonelle team. Studentane planlegg og gjennomfører utgreiing, pleie og behandling for ein pasient med uklar/ kompleks tilstand, og er under rettleiing av ansvarleg sjukepleiar og lege. Analyse av tre fokusgruppeintervju med studentar synte at tverrprofesjonell samarbeidslæring kan medverke til at studentar oppfattar kvarandre som likeverdige partnarar og at dei utfyller kvarandre i arbeidet med pasienten. Sjølv om studentane har ulik historie og akademisk fortid, opplevde dei ikkje ulikheit i maktforholdet i teamet. Dei jobba sjølvstendig og fekk ansvar, noko som gav dei ei oppleving av meistring. Dei følte seg også tryggare på den andre profesjonen sine oppgåver. Førdemodellen kan vere ein aktuell organisering av tverrprofesjonell praksis for andre område i helse- og sosialtenesta.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjecttverrprofesjonell samarbeidslæringnb_NO
dc.subjectmaktnb_NO
dc.subjectansvarnb_NO
dc.titleLege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studienb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017 Author(s).nb_NO
dc.source.pagenumber361-373nb_NO
dc.source.volume40nb_NO
dc.source.journalUNIPEDnb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.doi10.18261/issn.1893-8981
dc.identifier.cristin1510703
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal