Show simple item record

dc.contributor.advisorOpstad, Leiv
dc.contributor.authorTuv, Tarjei Namtvedt
dc.contributor.authorJørstad, Mathilde
dc.contributor.authorPedersen, Jonas Bjånes
dc.date.accessioned2018-06-27T09:08:04Z
dc.date.available2018-06-27T09:08:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2503177
dc.descriptionØkonomi og Jus Fakultet for Økonomi og Samfunnsvitenskap/ Institutt for Økonomi og Administrasjonnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHar tilhørighet til Sogndal en påvirkning på bruk av lokale butikker ved kjøp av klær?nb_NO
dc.title.alternativeDoes local belonging to Sogndal have an influence on the use of local stores when buying clothes?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeØkonomi og Jus Fakultet for Økonomi og Samfunnsvitenskap/ Institutt for Økonomi og Administrasjonnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal