Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHestholm, Grethe Nina
dc.date.accessioned2018-06-07T08:55:12Z
dc.date.available2018-06-07T08:55:12Z
dc.date.created2017-12-31T13:06:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk. 2017, 3 (1), 1-18.
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2500742
dc.language.isonno
dc.titleKritiske refleksjonar om praksiskunnskapens stilling i det obligatoriske grunnskuleløpet – Ein fenomenologisk analyse av møtet mellom pensum og elev
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber1-18
dc.source.volume3
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk
dc.source.issue1
dc.identifier.doi10.23865/ntpk.v3.503
dc.identifier.cristin1533151
cristin.unitcode203,1,27,0
cristin.unitnameAL-Praktisk pedagogisk utdanning - Bergen
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel