Kritiske refleksjonar om praksiskunnskapens stilling i det obligatoriske grunnskuleløpet – Ein fenomenologisk analyse av møtet mellom pensum og elev
dc.contributor.author | Hestholm, Grethe Nina | |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T08:55:12Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T08:55:12Z | |
dc.date.created | 2017-12-31T13:06:21Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Nordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk. 2017, 3 (1), 1-18. | |
dc.identifier.issn | 2387-5739 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2500742 | |
dc.language.iso | nno | |
dc.title | Kritiske refleksjonar om praksiskunnskapens stilling i det obligatoriske grunnskuleløpet – Ein fenomenologisk analyse av møtet mellom pensum og elev | |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 1-18 | |
dc.source.volume | 3 | |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for pedagogikk & kritikk | |
dc.source.issue | 1 | |
dc.identifier.doi | 10.23865/ntpk.v3.503 | |
dc.identifier.cristin | 1533151 | |
cristin.unitcode | 203,1,27,0 | |
cristin.unitname | AL-Praktisk pedagogisk utdanning - Bergen | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 |