Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBruland, Inger Oline
dc.date.accessioned2018-04-06T11:49:26Z
dc.date.available2018-04-06T11:49:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2493048
dc.description.abstractSAMANDRAG Kurs i eksamensmeistring for studentar i høgare utdanning blir evaluert for å sikre kvaliteten på kurset. Notatet søkjer å kaste lys over erfaringane kurshaldarane og studentar har gjort seg i evalueringsprosessen av kurset ved Høgskulen på Vestlandet. Coghlan og Brannick sine fasar i evalueringsprosessen utgjer strukturen for den faglege framstillinga. Erfaringane viser at studentane for det meste er nøgde med kurset. Notatet viser gode erfaringar med å vere to kurshaldarar som gjennom dialog og metakommunikasjon i gjennomføringa og i før- og etter- rettleiinga, kan gjere det mogleg å justere kurset undervegs.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNotat - Høgskulen på Vestlandet Campus Førde;2/2018
dc.subjectRefleksjonnb_NO
dc.subjectAngstnb_NO
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectMestringnb_NO
dc.subjectEksamennb_NO
dc.titleKvalitetssikring av innhaldet i kurs i eksamensmeistring - eit kvalitetsutviklingsprosjekt : notat om evalueringsprosessen av kurs i eksamensmeistring ved HVL, campus Førde i tida 2014-2018nb_NO
dc.typeWorking papernb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel