dc.contributor.author | Bruland, Inger Oline | |
dc.date.accessioned | 2018-04-06T11:49:26Z | |
dc.date.available | 2018-04-06T11:49:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2493048 | |
dc.description.abstract | SAMANDRAG
Kurs i eksamensmeistring for studentar i høgare utdanning blir evaluert for å sikre kvaliteten på kurset. Notatet søkjer å kaste lys over erfaringane kurshaldarane og studentar har gjort seg i evalueringsprosessen av kurset ved Høgskulen på Vestlandet. Coghlan og Brannick sine fasar i evalueringsprosessen utgjer strukturen for den faglege framstillinga. Erfaringane viser at studentane for det meste er nøgde med kurset. Notatet viser gode erfaringar med å vere to kurshaldarar som gjennom dialog og metakommunikasjon i gjennomføringa og i før- og etter- rettleiinga, kan gjere det mogleg å justere kurset undervegs. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Notat - Høgskulen på Vestlandet Campus Førde;2/2018 | |
dc.subject | Refleksjon | nb_NO |
dc.subject | Angst | nb_NO |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Mestring | nb_NO |
dc.subject | Eksamen | nb_NO |
dc.title | Kvalitetssikring av innhaldet i kurs i eksamensmeistring - eit kvalitetsutviklingsprosjekt : notat om evalueringsprosessen av kurs i eksamensmeistring ved HVL, campus Førde i tida 2014-2018 | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |