Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWilhelmsen, Britt Unni
dc.contributor.authorNordahl, Thomas
dc.contributor.authorSamdal, Oddrun
dc.contributor.authorThyholdt, Reidar
dc.contributor.authorNatvig, Henrik
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:06Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:06Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn8248603989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481565
dc.description.abstractRapporten har til hensikt å gi skoleeiere, skoleledere og lærere et godt grunnlag for å drive forebyggende arbeid i skolehverdagen. Mye av den proaktive og reaktive pedagogiske praksisen i norsk skole bygger på subjektive erfaringer, synsing og private oppfatninger. En stor del av den forebyggende innsatsen gir ikke ønskede resultater.en
dc.language.isonoben
dc.publisherUtdanningsdirektorateten
dc.relation.ispartofseriesForebyggende innsatser i skolen. Rapporten
dc.subject.otherforebyggende innsatseren
dc.subject.otherproblematferden
dc.subject.otherrusforebyggende arbeiden
dc.subject.otherimplementeriingsstrategien
dc.titleVurdering av rusprogrammer i skolenen
dc.typeChapteren
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel