dc.contributor.author | Wilhelmsen, Britt Unni | |
dc.contributor.author | Nordahl, Thomas | |
dc.contributor.author | Samdal, Oddrun | |
dc.contributor.author | Thyholdt, Reidar | |
dc.contributor.author | Natvig, Henrik | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:55:06Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:55:06Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.isbn | 8248603989 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481565 | |
dc.description.abstract | Rapporten har til hensikt å gi skoleeiere, skoleledere og lærere et godt grunnlag for å drive forebyggende arbeid i skolehverdagen. Mye av den proaktive og reaktive pedagogiske praksisen i norsk skole bygger på subjektive erfaringer, synsing og private oppfatninger. En stor del av den forebyggende innsatsen gir ikke ønskede resultater. | en |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | Utdanningsdirektoratet | en |
dc.relation.ispartofseries | Forebyggende innsatser i skolen. Rapport | en |
dc.subject.other | forebyggende innsatser | en |
dc.subject.other | problematferd | en |
dc.subject.other | rusforebyggende arbeid | en |
dc.subject.other | implementeriingsstrategi | en |
dc.title | Vurdering av rusprogrammer i skolen | en |
dc.type | Chapter | en |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en |