Kvalitet i barnehagelærerutdanning i naturvitenskap: En fellesnordisk studiemodul
Sortland, Merete Økland; Tikkanen, Tarja Irene; Heggen, Marianne Presthus; Holter, Kari; Langholm, Guri; Broström, Stig; Bollingberg, Karen; Damgaard, Birgitte; Frøkjær, Thorleif; Gustavsson, Laila; Ladstein, Sigve; Nappen, Kari Grutle; Nordahl, Kristín; Harju-Luukkainen, Heidi; Staffans, Eva; Thulin, Susanne
Peer reviewed, Journal article
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2481542Utgivelsesdato
2017Metadata
Vis full innførselSamlinger
Originalversjon
Sortland MØS, Tikkanen TI, Heggen MP, Holter K, Langholm G, Broström S, Bollingberg K, Damgaard B, Frøkjær T, Gustavsson L, Ladstein S, Nappen KG, Nordahl K, Harju-Luukkainen H, Staffans E, Thulin S. Kvalitet i barnehagelærerutdanning i naturvitenskap: En fellesnordisk studiemodul. NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2017;13(1):97-111Beskrivelse
-