Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAarstad, Jarle
dc.date.accessioned2018-02-01T14:41:50Z
dc.date.available2018-02-01T14:41:50Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.isbn978-82-77-09092-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481456
dc.descriptionArtikkelen bygger på en oppgave fra et kurs i høgskolepedagogikk (15 studiepoeng) høstsemesteret 2005 og vårsemesteret 2006 ved HiB/AL. Forfatteren står imidlertid alene ansvarlig for den informasjon og de meninger som fremkommer i besvarelsen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Bergenen_US
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Bergen. Skriftserien Rapporten_US
dc.relation.ispartofseries2/2007en_US
dc.subject.otherstudentevalueringeren_US
dc.subject.otherhøyere utdanningen_US
dc.subject.otherlitteraturstudiumen_US
dc.subject.otherfaktoranalyseen_US
dc.titleStudentevalueringer i høyere utdanning : på hvilken måte og til hvilken nytte?en_US
dc.typeReporten_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel