dc.contributor.author | Aarstad, Jarle | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:41:50Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:41:50Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-77-09092-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481456 | |
dc.description | Artikkelen bygger på en oppgave fra et kurs i høgskolepedagogikk (15 studiepoeng) høstsemesteret 2005 og vårsemesteret 2006 ved HiB/AL. Forfatteren står imidlertid alene ansvarlig for den informasjon og de meninger som fremkommer i besvarelsen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Bergen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 2/2007 | en_US |
dc.subject.other | studentevalueringer | en_US |
dc.subject.other | høyere utdanning | en_US |
dc.subject.other | litteraturstudium | en_US |
dc.subject.other | faktoranalyse | en_US |
dc.title | Studentevalueringer i høyere utdanning : på hvilken måte og til hvilken nytte? | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |