Hva karakteriserer profesjonsutdanninger og hvordan er de vokst frem
dc.contributor.author | Blom, Kari | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:41:35Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:41:35Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7709091-7 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481447 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Bergen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Bergen. Skriftserien Rapport | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 1/2007 | en_US |
dc.subject.other | yrkesutdanning | en_US |
dc.subject.other | utdanningshistorie | en_US |
dc.title | Hva karakteriserer profesjonsutdanninger og hvordan er de vokst frem | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |