Blar i Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences på emneord "pedagogikk"
Viser treff 1-3 av 3
-
Hverdagens magi. En tilnærming til fenomenet resiliens som teoretisk ramme for pedagogisk praksis i skolen.
(Høgskolen i Bergen. Skriftserien No 9 2004, S. 43-73, Chapter, 2004) -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr.1: En erfaringsbasert tilnærming.
(Working paper, 2001)Kunnskapsmål og utfordringer. D.A.Kolbs erfaringslæring. Pedagogiske tilnærminger -
Tusen erfaringer søker fortellinger : gleder og utfordringer med fortellinger i barnehagens pedagogiske arbeid
(Høgskolen i Bergen Skriftserieen Rapport 2002 nr.2, Book, 2001-01)Gjennom å skrive denne rapporten har vi opplevd gleden og strevet med et langsiktig arbeid. Det som tidligere var løse tråder og usikre erfaringer i prosjektet om fortelling har nå fått en fastere form som resultat av en ...