Blar i Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking på emneord "leseopplæring"
Viser treff 1-4 av 4
-
Fargar sin funksjon i multimodal meiningsskaping i læremiddel: ein analyse med blikk for fargesynssvake
(Master thesis, 2022)Føremålet med masteroppgåva har vore å belyse, og analysere kva rolle fargar spelar i norskfaglege læreverk, med eit blikk på korleis fargebruk påverkar leseforståinga hjå elevar med fargesynssvakheit. Masteroppgåva omfattar ... -
Kreative norsktimar : artiklar om vidaregåande lese- og skriveopplæring
(HSF Notat, Book, 2004)Her er samla sju artiklar, som tek opp tema knytt til kreativitet og variasjon i norskundervisninga på ungdomssteget: ulike måtar å lesa litteratur på, tips for den kreative norsktimen, godt responsarbeid, teikneserien ... -
Nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæringen for elever med hørselshemming
(Master thesis, 2022)Formålet med denne masteroppgaven er å undersøke hvilke erfaringer et utvalg lærere har med nettbrett som verktøy i den første lese- og skriveopplæring for elever med hørselshemming. Alle barn, uavhengig av funksjonsnivå, ... -
“De sterke elevene blir usynlige for de voksne”: En kvalitativ studie av et utvalg læreres tilrettelegging i norsk for elever med stort læringspotensial på første trinn
(Master thesis, 2023)Intervjuer med seks lærere som har erfaring med elever med stort læringspotensial på første trinn opplever at elevene er over jevnaldrende på det faglige. Et av områdene lærerne spesielt trekker frem er deres evner innenfor ...