Blar i Institutt for miljø- og naturvitskap på emneord "Avdeling for ingeniør- og naturfag"
Viser treff 21-25 av 25
-
Species richness in boreal swamp forests of SE Norway: the role of surface microtopography
(Peer reviewed; Journal article, 2008)Question: What is the relative importance of environmental gradients and surface microtopography (variation in vertical level within sampling units) for fine-scale plant species richness in Picea abies swamp forests? Location: ... -
Supplerande kartlegging av biologisk mangfald i jordbrukets kulturlandskap i Sogn og Fjordane : registrering for kommunane Balestrand, Vik, Leikanger, Sogndal, Luster, Lærdal, Aurland og Årdal
(Rapport, Book, 2008)Rapporten presenterer registreringar på 28 kulturlandskapområde i 8 kommunar i Sogn og Fjordane. Føremålet med registreringa er å analysere dei ulike urte- og grasrike eng- og beitesamfunn og utarbeide ei så komplett ... -
Supplerande kartlegging av biologisk mangfald i jordbrukets kulturlandskap i Sogn og Fjordane : registrering for kommunane Flora, Førde, Gloppen, Eid og Stryn
(3/2008, Book, 2008)Rapporten presenterer artsregistreringar på 23 kulturlandskapområde i 5 kommunar i Sogn og Fjordane. Føremålet med registreringa er å analysere dei ulike urte- og beitesamfunn og utarbeide ei så komplett artsliste som ... -
Supplerande kartlegging av biologisk mangfald i jordbrukets kulturlandskap i Sogn og Fjordane : registrering for kommunane Selje, Vågsøy og Bremanger
(Rapport, Book, 2008)Rapporten presenterer registreringar av 13 kulturlandskapområde i 3 kommunar i Nordfjord, Sogn og Fjordane. Føremålet med registreringa er å analysere dei ulike urte- og grasrike eng- og beitesamfunn og utarbeide ei så ... -
Tun + : Selje seniortun - en modell for alternativ boligbygging : rapport fra forprosjektet
(HSF Rapport, Book, 2007)Rapporten presiserer hovedmålene med prosjektet Tun +, og er en oppsummering av arbeidet som er gjennomført så langt. Det er redegjort for retningslinjer og helhet i en miljøvennlig utbyggingsmodell som klima, energi, ...